Profesionalių teisinių dokumentų duomenų bazė
Turite klausimų? Rašykite: info@manosegtuvas.lt
D.U.K.
Neradote atsakymo? Užduokite klausimą.

Spauskite čia ir užpildykite registracijos formą. Vadovaukitės tolesnėmis instrukcijomis.

Spauskite čia ir užpildykite dešinėje pusėje esančią formą arba parašykite mums el. paštu info@manosegtuvas.lt. Netrukus Jums atsakysime.

Mano segtuvas sistema skirta visiems, kas savo darbe rengia ar naudoja teisinius dokumentus. Didelę dalį sistemos vartotojų sudaro teisininkai – įmonių teisininkai, advokatai, notarai. Sistemą taip pat naudoja įmonių darbuotojai, kuriems dažnai tenka rengti ir pasirašyti įvairias sutartis arba kitus teisinius dokumentus – įmonių vadovai, buhalteriai, biuro vadovai, vadybininkai ir kt.

Įvairios vartotojų grupės sistema naudojasi skirtingai: teisinių profesijų atstovai (pavyzdžiui, advokatų kontoros arba notarų biurai) ne tik naudojasi sistemoje jau esančiais šablonais, bet ir patogiai kaupia jų pačių parengtus dokumentų šablonus, kad juos galėtų patogiai rasti ir ateityje naudoti visi kontoros ar biuro darbuotojai. Kitiems dažniausiai pakanka Mano segtuvas sistemoje jau esančių dokumentų šablonų, kurie yra profesionaliai parengti ir nesunkiai pritaikomi individualiems poreikiams.

 

Jūsų dokumentai, kuriuos įkelsite į Mano segtuvas sistemą, saugomi saugiuose serveriuose, periodiškai daromos duomenų kopijos, tad jie bus neabejotinai saugesni, nei Jūsų asmeniniame kompiuteryje, kuris gali sugesti, o jame saugomi duomenys gali būti sugadinti arba sunaikinti kompiuterinių virusų. 

Mano segtuvas taip pat saugo konkretaus dokumento versijas, todėl nėra rizikos, kad dokumento turinys bus netinkamai pakoreguotas arba ištrintas.

Be to, išsaugoję savo dokumentus Mano segtuve, galėsite naudotis patogia ir greita dokumentų paieška pagal įvairius kriterijus. Tai ypač aktualu įmonėms, advokatų kontoroms ar notarų biurams, kur su dokumentų šablonais dirba (juos kuria, redaguoja, naudoja) didesnis darbuotojų skaičius. Tokiu būdu vienų darbuotojų parengti dokumentų šablonai tampa lengvai randami kitiems darbuotojams ir kuriama bendra įmonės dokumentų šablonų duomenų bazė, padedanti taupyti darbuotojų laiką ir įmonės kaštus.

 

Jūsų dokumentai, kuriuos saugote Mano segtuve, jokiais atvejais nebus prieinami niekam kitam ir yra griežtai konfidencialūs. Tuo atveju, jeigu Jūsų įmonė prenumeruoja Mano segtuvas sistemą, visi sistemoje registruoti Jūsų įmonės vartotojai naudojasi viena duomenų baze ir gali patogiai kaupti, redaguoti ar atsisiųsti dokumentus.

Administratoriaus teises turintis Jūsų įmonės darbuotojas taip pat gali apriboti kitų darbuotojų, kurie naudojasi ta pačia duomenų baze, teises, pavyzdžiui, uždrausti jiems redaguoti dokumentus arba riboti atsisiunčiamų dokumentų skaičių. Tai leidžia pasiekti kur kas aukštesnį duomenų apsaugos ir konfidencialumo lygį, nei saugant įmonės dokumentus įmonės darbuotojų asmeniniuose kompiuteriuose, įmonės serveryje arba kitose panašiose sistemose (Dropbox, Google Drive ir pan.).

 

Pagrindinės Mano segtuvas funkcijos yra šios:

  1. Duomenų bazėje saugomų teisinių dokumentų šablonų paieška, redagavimas, atsisiuntimas.
  2. Jūsų pačių susikurtų dokumentų šablonų kaupimas, saugojimas ir patogi paieška, taip pat bendras ir sistemingas dokumentų šablonų kaupimas įmonės viduje, t. y. galimybė naudotis viena duomenų baze visiems įmonės darbuotojams.

Mano segtuvas naudojimui nereikalinga jokia speciali programinė įranga – pakanka įprastos interneto naršyklės. Rekomenduojame naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox arba Safari naršykles. Nerekomenduojame naudoti Internet Explorer naršyklės (su šia naršykle kai kurios sistemos funkcijos gali veikti netinkamai).

Norėdami redaguoti dokumentus online režimu, savo kompiuteryje turite turėti nemokamą JAVA programą, kuri daugelyje kompiuterių jau yra įdiegta. Prireikus JAVA galite nemokamai atsisiųti iš https://www.java.com/en/download/

Dokumentų peržiūrai ir redagavimui tinka įprastiniai tekstų redaktoriai. Rekomenduojame naudoti Microsoft Word.

Dokumentų duomenų bazės skiltyje susiraskite norimą dokumentą. Ant pasirinkto dokumento spauskite dešinįjį pelės mygtuką ir meniu pasirinkite funkciją „Kopijuoti dokumentą redagavimui“. Sukurtą dokumento kopiją galėsite laisvai redaguoti, o redaguotą dokumentą išsaugoti sistemoje (žr. Kaip redaguoti duomenų bazėje saugomus dokumentus online režimu?). Prireikus, dokumento kopiją galėsite ištrinti paspaudę dešinįjį pelės mygtuką ir meniu pasirinkę funkciją „Ištrinti".

 

 

Sistemos administratoriaus įkeltų dokumentų tiesiogiai koreguoti negalėsite. Sistemos administratorius nuolat atnaujina dokumentus, atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus bei teisės praktikos aktualijas. Į sistemą įkelti sistemos administratoriaus dokumentai yra žymimi "spynos "piktograma.

Norėdami administratoriaus įkeltą sisteminį dokumentą pritaikyti savo poreikiams arba tokį dokumentą koreguoti, pirmiausiai turite susikurti tokio dokumento kopiją redagavimui (žr. Kaip sukurti dokumento kopiją redagavimui?)

Ši funkcija veikia tik vartotojų (ne sistemos administratoriaus) įkeltiems dokumentams arba specialiai sukurtoms administratoriaus į sistemą įkeltų dokumentų kopijoms (žr. Kaip sukurti dokumento kopiją redagavimui?)

Jeigu norite redaguoti dokumentą jo neatsisiuntę (online režimu), dokumento kortelėje spauskite ant pieštuko piktogramos. Sistema į Jūsų kompiuterį automatiškai atsiųs  specialų failą (.jnpl), kurį paspaudus Microsoft Word programoje atsivers dokumento tekstas koregavimui. Pakoregavus dokumentą Microsoft Word programa ir išsaugojus pakeitimus („Saugoti“, „Save“ arba „ctrl+S“), dokumento pakeitimai bus automatiškai išsaugoti Mano segtuvas sistemoje (t. y. nebūtina atsisiųsti dokumento failo ir, jį pakoregavus, iš naujo įkelti į Mano segtuvas sistemą).

Mano segtuvas sistemoje taip pat bus saugomos ankstesnės pakoreguoto dokumento versijos (norėdami matyti ankstesnes dokumentų versijas, spauskite piktogramą "istorija" šalia norimo dokumento).

Katalogų arba dokumentų paslėpimo funkcija naudojama tais atvejais, kai tam tikri Mano segtuvas sukauptų dokumentų šablonų katalogai arba dokumentai Jūsų veikloje nenaudojami ir neaktualūs. Tokiu atveju, galite paslėpti tam tikrus dokumentus arba jų katalogus, kad būtų lengvesnė dokumentų paieška ir paprastesnis duomenų bazės naudojimas. Paslėpti dokumentai nėra ištrinami iš duomenų bazės ir jų matomumas gali būti bet kada atkurtas. Vykdydami dokumentų paiešką, taip pat galite pasirinkti, ar norite ieškoti ir tarp paslėptų dokumentų.

Skirtinguose įmonės padaliniuose dirbantys arba skirtingose teisės srityse besispecializuojantys sistemos vartotojai, naudodamiesi ta pačia duomenų baze gali ją pritaikyti savo darbo ar praktikos poreikiams – paslėpti jiems nereikalingus dokumentus arba katalogus ir palikti matomus tik jiems aktualius dokumentus arba katalogus.

Paslėpti katalogą arba dokumentą galite paspaudę dešinįjį pelės mygtuką ant norimo katalogo ir pasirinkę funkciją „Paslėpti“.

Taip paslėptas dokumentas arba katalogas nebebus rodomi naršant duomenų bazės kataloguose arba vykdant paiešką duomenų bazėje. Jeigu norite atkurti dokumento matomumą, paspauskite „Rodyti paslėptus dokumentus ir katalogus“.

Tuomet paslėpti dokumentai arba katalogai bus rodomi ir galėsite atkurti jų matomumą ant paslėpto dokumento paspaudę dešinįjį pelės mygtuką ir pasirinkę funkciją „Padaryti matomu“.


 

Dokumentų duomenų bazės skiltyje pasirinkite funkciją „Sukurti katalogą“. Užpildykite reikalingus duomenis.

Jūsų sukurtus katalogus galėsite laisvai redaguoti, keisti jų vietą duomenų bazėje, priskirti kitiems katalogams, ištrinti ir pan.

Dokumentų duomenų bazės skiltyje pasirinkite funkciją „Sukurti dokumentą“. Užpildykite dokumento duomenis. Pasistenkite duomenis pildyti tiksliai ir išsamiai. Vėliau tai palengvins dokumentų paiešką Jums ir kitiems Jūsų įmonės darbuotojams.

Mano segtuvas prenumeratos slaptažodį vienu metu galima naudoti tik vienoje darbo vietoje. Keisti kompiuterį galima 2 kartus per 24 valandas, o tai reiškia, kad per parą galite dirbti iš trijų darbo vietų. Pavyzdžiui, namie, darbe ir nešiojamame kompiuteryje. Šis ribojimas nustatytas siekiant užtikrinti sąžiningą sistemos naudojimą (t. y., kad prenumeratoriai neperduotų turimo slaptažodžio naudotis kitiems asmenims).

Pasibaigus Mano segtuvas prenumeratos arba demonstracinės versijos terminui, turėsite galimybę trisdešimt dienų naudotis prieiga prie savo įkeltų dokumentų, tačiau prieiga prie sistemos administratoriaus įkeltų dokumentų bus apribota.

Pasibaigus nurodytam trisdešimties dienų laikotarpiui, prieiga prie visos Mano segtuvas duomenų bazės (įskaitant ir Jūsų įkeltus dokumentus) bus apribota, tačiau pratęsę Mano segtuvas prenumeratą, galėsite toliau naudotis ne tik sistemos administratoriaus įkeltais dokumentais ir visomis Mano segtuvas duomenų bazės funkcijomis, bet ir atgausite prieigą prie savo dokumentų, kuriuos į Mano segtuvas sistemą buvotę įkėlę anksčiau.